Ważne: co z moim karnetem?

Drodzy Klubowicze,

w związku z licznymi pytaniami dotyczącymi płatności w okresie zamknięcia klubu, przygotowałam dla Was kilka wyjaśnień. Znajdziecie je poniżej.

Robię co w mojej mocy, aby ochronić klub przed negatywnymi skutkami czasowego zamknięcia. Wszystko po to, żebyście po zakończeniu tej przymusowej przerwy mogli wrócić do swojego klubu i korzystać z naszych usług tak, jak do tej pory. Pamiętajcie, że mimo zamknięcia klubu, stale ponoszę koszty związane z jego działaniem.

Gorąco zachęcam Was do tego, abyście pozostawali przy aktywnym/opłaconym karnecie. To ułatwi mi finansowanie bieżących kosztów i powrót do normalnego funkcjonowania, gdy minie okres epidemii. Po ponownym otwarciu klubu skorygujemy dzień Twojej płatności, wydłużając członkostwo o czas braku dostępu do klubu.

Płatność możecie wykonać przelewem na konto BodyFitness: 71 1500 1416 1214 1002 4388 0000, w tytule proszę wpisać imię i nazwisko posiadacza karnetu.

Równocześnie wiem, że wielu z Was również boleśnie odczuwa skutki finansowe tej sytuacji. Z myślą zwłaszcza o takich osobach przygotowałam nową opcję: bezpłatnego zawieszenia karnetu. Usługę tą uaktywnimy po pisemnej informacji/zgłoszeniu drogą elektroniczną na adres bodyfitness@bodyfitness.com.pl.

Jeżeli chcesz z niej skorzystać zrób to jak najszybciej, jednakże będzie brana pod uwagą data podpisania umowy. Zgłoszenia takie mogą być wprowadzane do dnia poprzedzającego podpisanie umowy. Jeżeli osoby nie opłaciły karnetu przed datą zamknięcia klubu (14.03.2020) zgodnie z datą podpisania umowy, zobowiązane są najpierw opłacić zadłużenie, a następnie będzie można zawiesić karnet. Osoby, które posiadają wykupiony karnet na wejścia będą miały wydłużony czas na zrealizowanie wejść. Po ponownym otwarciu klubu daty kolejnych płatności zostaną odpowiednio skorygowane.

Sytuacja jest trudna dla wszystkich. Dlatego tym bardziej liczę, że w obliczu tego wyzwania będziemy razem - wzajemnie się wspierając i dbając o siebie poprzez mądre i odpowiedzialne decyzje. Dlatego jeżeli możesz, pozostań przy opcji aktywnego/opłaconego karnetu. Dzięki temu łatwiej będzie mi/nam przywrócić usługi klubu po zakończeniu przymusowej przerwy.

Stosujemy się do wytycznych administracji rządowej. O rozwoju sytuacji będziemy na bieżąco informować na Facebooku BodyFitness oraz na stronie www.bodyfitness.com.pl w zakładce Aktualności.

Czekam/czekamy na Wasz powrót, a do tego czasu proszę, uważajcie na siebie. Zostańcie i trenujcie w domu. Zadbajcie o zdrową dietę. Zatroszczcie się o innych. Razem damy radę!

Halina Kunicka wraz z Kadrą BodyFitness

 


wróć